دعا می کنم


قهوه ای باطعم دخترا

کافه دخترونه

.

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را

در انحصار قطره های اشک نبینم

دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

.

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهشاد
ساعت1:08---10 آذر 1394
سلام عزیزم خوبی ببخشید نتم تموم شده بود دیر اومدم ها وبت عالیه آفرین بهت
پاسخ: سلام مهشاد جان خیلی منتظرت بودم مر30 عزیزم ببین مهنوش کجاس پس خوبه ؟؟


zahra.b
ساعت18:48---8 آذر 1394
سلاممممممم وبت عااااااااالیه خوشگلم
پاسخ:مر30 عزیزم


سانیا
ساعت14:51---8 آذر 1394
سلام زهرا جونم خوبی ؟؟ وبت با اینکه تازس عالیه خیلی دوست دارم
پاسخ:سلام سانیا خانوم مرسی منم خیلی دوست دارم بوووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






TAGS:
DATEشنبه 7 آذر 1394برچسب:,TIME 23:6 BY زهرا | |
DESGIGNER

The Aristocats - Marie موس و قالب های وبلاگ